Kokią poliravimo paslaugą turėčiau pirkti?

Vairuotojams, kurie su automobilių detailingo sritimi nėra pakankamai susipažinę ir ypač norintiems poliruoti savo automobilį pirmą kartą, kyla klausimas, kuo detailerių siūlomos poliravimo paslaugos skiriasi viena nuo kitos ir kuri jiems būtų tinkamiausia. Taigi, šiame tinklaraščio įraše pasistengsime išsiaiškinti kylančią painiavą tarp poliravimo paslaugų ir suteikti reikiamos informacijos, kad galėtumėte apgalvotai pasirinkti ir sužinoti, kas geriausia jums ir jūsų automobiliui.

Poliravimas glaustai

Pirmiausia, glaustai pakalbėkime apie tai, kas iš esmės yra poliravimas. Poliravimas - tai toks procesas, kurio metu naudojami abrazyvūs produktus, susidedantys iš labai smulkių abrazyvių dalelių su tepimo priedais bei kitomis cheminėmis medžiagomis, kurios leidžia kontroliuoti ir tiksliai nupoliruoti jūsų automobilio laką, kad būtų pašalinti defektai.

Jei manote, kad poliruoti reiškia pjauti laką, tuomet esate visiškai teisūs - būtent tai ir yra poliravimas. Nesvarbu, ar tai daroma švitriniu popieriumi, poliravimo skysčiais ar rankomis, naudojant skudurėlį ir kokį nors rankų kremą - jie visi daro beveik tą patį. Skirtumas yra rezultatų kokybė ir pašalinto lako kiekis.

Trys tipinės poliravimo paslaugos

Paprastai detailingo srityje yra trijų tipų poliravimo paslaugos: atnaujinimas, tobulinimas ir koregavimas. Kiekvienas iš jų skiriasi pašalinamų defektų kiekiu, laiko trukme bei žingsniais, kurių reikia jiems atlikti. Mes apžvelgsime kiekvieną iš jų ir aptarsime, kuris iš jų tinka jums ir jūsų automobiliui.

Atnaujinimas

Neabejotinai pati pagrindinė ir dažniausia poliravimo paslauga yra dažų atnaujinimas. Tai greita, mažai abrazyvi, švelni procedūra, kurios metu nuo automobilio pašalinama labai mažai lako (daugiausia tai likę defektai nuo prisilietimų ir plovimų). Tai poliravimo paslauga, kurią rasite kiekvienoje detailingo paslaugų įmonėje už maždaug 100 eurų. Ši paslauga gali padėti automobiliui su rimtais defektais atrodyti blizgiai ir akivaizdžiai bus matomas automobilio išvaizdos pagerėjimas, tačiau ji nepašalins gilių įbrėžimų, nes dažų atnaujinimo paslauga orientuota tik į dažų blizgesio atgaivinimą, pašalinant minimalius defektus.

Turbūt yra ne vienas vairuotojas girdėjęs, kad poliravimas yra pavojingas ir kad automobilio lakas bus visiškai nuskustas, jei poliruosite dažnai? Tiesą sakant, jei savo automobiliui pirksite 50-100 dažų atnaujinimo paslaugų, o tai, švelniai tariant, ekstremalu, vargu ar prarasite daugiau nei 10-15 mikronų lako (automobilyje paprastai yra 40-70 mikronų). Nors tai tikrai nėra kažkas, ko reikia siekti (nebent norite paremti savo vietinį detailerį), tiesiog tai iliustruoja, kiek nekenksminga yra ši poliravimo paslauga.

Tobulinimas

Kitas žingsnis po lako atnaujinimo yra tobulinimas, kurio metu pašalinama žymiai daugiau trūkumų. Tobulinimas yra šiek tiek agresyvesnis poliravimo metodas su abrazyvesnėmis poliravimo pastomis ir padais. Be to, žymiai daugiau laiko sugaištama prie automobilio, siekiant pašalinti gilesnius defektus ir išgauti gilų blizgesį.

Priešingai nei lako atnaujinimo paslauga, tobulinimo poliravimas negali būti atliekamas daugybę kartų be pasekmių. Jis pašalina daug daugiau lako, todėl pašalina daugiau defektų. Nors jis nėra toks agresyvus kaip koregavimas, apytiksliai pašalina apie 1-3 mikronus, o tai reiškia, kad po 20-30 tobulinimo poliravimo procedūrų nebeliktų lako.

Verta paminėti, kad nupoliruoti laką iki paskutiniųjų sluoksnių yra labai žalinga, nes lako apsauginės ir UV spindulius slopinančios savybės, apsaugančios dažų sluoksnį, nebegalės tinkamai veikti. Tiesą sakant, kėbulo dangų specialistas iš sektoriuje pirmaujančios PPG Industries pažymėjo, kad norint užtikrinti tinkamą po laku esančio dažų sluoksnio apsaugą nuo UV spindulių, labai svarbu turėti bent 50 mikronų lako (Repairer Driven News, 2017). Deja, daugelio šiuolaikinių gamintojų automobiliai iš gamyklos išrieda su minkštesniu laku ir mažiau lakuotu kebulu. Dėl šios priežasties būtina automobilį patikėti profesionalams, kurie žino, kas automobiliui yra geriausia, atsižvelgiant į trokštamus vairuotojo rezultatus ir tuo pačiu automobilio kėbulo išsaugojimo aspektą

Koregavimas

Trečioji pasalauga mūsų sąraše yra dažų korekcija. Poliravimo požiūriu nėra nieko, kas pašalintų daugiau defektų ir suteiktų geresnį blizgesį nei dažų korekcija. Pašalina apie 5-10 mikronus lako, o tai reiškia, kad pašalinami daugelis defektų, net labai gilūs įbrėžimai.

Kadangi dažų korekcija gali pašalinti tiek daug lako nuo kėbulo paviršiaus, labai svarbu patikrinti, ar ant paviršiaus liko pakankamai lako, kad nebūtų pavojaus negrįžtamai sugadinti dažus poliruojant arba palikti juos su itin maža lako apsauga, be kurios UV spinduliai ir kitos cheminės medžiagos ar korozinės medžiagos ims gadinti dažų sluoksnį. Turime atsiminti, kad ne tik dažams iškyla pavojus, bet ir lakas yra žymiai trapesnis ir labiau linkęs pasižeisti, kai jo yra mažiau.

Dažų korekciją rekomenduojame atlikti kas 40000 - 80000 km, tačiau labai priklauso nuo to, kaip automobilis prižiūrimas ir kokiomis sąlygomis važiuojama. Be to, po koregavimo procedūros siūloma uždėti ilgalaikę dangą.

Kokią poliravimo paslaugą turėtumėte nusipirkti?

Taigi, kokia poliravimo paslauga yra geriausia jums ir jūsų automobiliui? Nėra galutinio atsakymo, tačiau galime pateikti keletą apibendrinimų: jei jūsų automobilis niekada nebuvo poliruotas ir jo rida yra didelė, tada jums būtų naudinga bet kuri poliravimo procedūra, tačiau agresyvesnė būtų tinkamesnė, nes pašalins daug gilesnius defektus. Jei jūsų automobilis yra palyginti naujas, gerai prižiūrėtas arba prieš tai buvo poliruotas, greičiausiai geriausias pasirinkimas yra vieno žingsnio arba tobulinimo poliravimas, nes jis pašalins lengvus ir vidutinio gilumo defektus be reikalo per daug nenupjaunant lako.

Verta paminėti, kad atnaujinimo poliravimas yra tinkams, jei mėgstate naudoti automatines automobilių plovyklas, kurios padaro daug smulkių įbrėžimų. Suprantame tokių plovyklų patrauklumą: plauna greitai ir jums nieko nereikia daryti. Vis dėlto nuolat naudojantis automatinių plovyklų paslaugomis, jos neabejotinai subraižys jūsų automobilio laką: jau po poros apsilankymų plovykloje lakas pradės prarasti savo blizgesį ir toliau plaunant taps šiek tiek matinis. Štai kodėl plovimo įbrėžimams šalinti puikiai tinka atnaujinimo poliravimo paslauga, nes tų įbrėžimų yra labai daug ir jie lengvi.

Polibrolis visada naudoja dažų storio matuoklius ir pradeda nuo saugiausio poliravimo būdo norėdami nustatyti, ar lakas yra minkštas, ar kietas, ir ar reikia agresyvesnių būdų pasiekti geidžiamą rezultatą. Nebūtina pašalinti daugiau lako nei reikia, siekiant trokštamos automobilio išvaizdos. Polibrolis - apsaugoti ir išsaugoti.