
Ar pavojinga plauti variklio skyrių?
Atsakymas, ar pavojinga plauti variklio skyrių, priklauso nuo kelių veiksnių:
(1) ar variklio skyrius yra atviros konstrukcijos (elektronikos komponentai matosi atvirai), ar uždaros;
(2) ar senesnis automobilis, ar naujesnis;
(3) ar bus naudojamas aukšto slėgio plovimo įrenginys, ar ne.
Ar turėtumėte plauti variklio skyrių?
Atsakymas į klausimą, ar reikia, ar rekomenduojama plauti variklio skyrių, yra ne. Variklis ir jo komponentai niekada nėra tiek purvini, kad galėtų paveikti jo veikimą (nebent lenktyniaujate bekele ar pan.). Tai grynai estetinis dalykas.
Tikrasis pavojus
Plaunant stipria vandens srove tikrai reikia vengti bet kokio sąlyčio su elektronikos komponentais. Tai gali juos sugadinti ir remontas gali kainuoti labai brangiai. Norėdami nuo to apsisaugoti, detailingo specialistai jautrias vietas dažnai uždengia plastiko maišeliais, kad sumažintų riziką jas sugadinti naudojant laisvai tekantį vandenį arba aukšto slėgio plovimo įrenginį.
Ne tik plovimas aukštu slėgiu gali sugadinti variklio skyriaus elektroniką, bet ir po plovimo užsiliekanti drėgmė tarp elektronikos komponentų jungčių, kuri sukelia koroziją ir gadina elektronikos komponentų jungtis.
Tačiau turime paminėti, kad rizika gali būti ir pervertinama. Daugeliu atvejų, išplovę variklio skyrių jo nepažeisite, tačiau jums tereikia 1 % rizikos, kad įvyktų katastrofiškas įvykis, pavyzdžiui, sugadintumėte ECU, kurio remontas gali kainuoti daug tūkstančių. Štai kodėl mes paprastai to nerekomenduojame, nors rizika nėra didelė. Mes tiesiog nemanome, kad verta, nebent labai mėgstate naujo variklio skyriaus išvaizdą arba automobilis skirtas parodai ar pardavimui.
0% rizikos variantas, arba kaip Polibrolis plauna variklio skyrių
Kadangi blizgus, dailus variklio skyrius yra geidžiamas žmonių, norinčių, kad jų automobilis atrodytų kuo puikiausiai, Polibrolis siūlo variklio skyriaus valymo paslaugą. Mūsų paslauga nuo kitų, rizikingesnių, laiką taupančių alternatyvų skiriasi tuo, kad darbui atlikti naudojame žemo slėgio garus ir chemines medžiagas. Nors tai užtrunka šiek tiek ilgiau ir neišvalo apatinės variklio skyriaus dalies bei kitų sunkiai prieinamų variklio ertmių, tai puikus būdas turėti gražią matomą variklio skyriaus dalį be jokios rizikos pakenkti pačiam varikliui.
Natūralu, kad mes uždengiame atvirus oro įsiurbimo filtrus ir išpučiame likutinę drėgmę iš kontaktinių elektronikos lizdų, kad visiškai apsaugotume nuo galimos žalos varikliui ir jo komponentams.